Status comenzi si colete

 

In magazinul nostru poti urmari constant statusul fiecarei comenzi si al expedierii. Avand un cont pe site, poti utiliza in acest scop:

In dreptul fiecarei comenzi se afla statusul ei general, in schimb dupa selectarea optiunii "Vezi detalii" se afiseaza informatiile complete referitoare la realizarea acesteia.

Utilizatorii neinregistrati primesc prin e-mail informatii despre statusul comenzilor lor.

 

Ce semnificatie au statusurile afisate langa numarul comenzii/coletului?

  • Neplatit – Comanda ta cu optiunea "plata in avans" nu a fost platita. In cazul in care plata nu se efectueaza in termen de 10 zile de la data plasarii comenzii, aceasta nu va fi acceptata spre realizare si va fi anulata automat.
  • Plata nefinalizata – Comanda ta a fost anulata automat din cauza platii neinregistrate. Daca doresti sa achizitionezi produsele din aceasta comanda, te rugam sa le adaugi din nou in cos si sa finalizezi tranzactia.
  • In curs de realizare – Comanda a fost preluata de depozit cu scopul de a fi prelucrata. In prezent pregatim livrarea produselor pe care le-ai comandat.
  • Partial expediat – Se aplica unei comenzi formate din mai multe colete in cazul in care cel putin unul dintre ele are statusul "Expediat".
  • Expediat – Comanda a fost expediata din depozit.
  • Anulat ‒ Intreaga comanda a fost anulata. In cazul in care comanda a fost achitata in avans, dupa anularea acesteia in termen de maximum 14 zile calendaristice, banii vor fi returnati sub aceeasi forma in care a fost efectuata plata. Nu este posibila reactivarea comenzilor anulate. Daca produsul este din nou disponibil, iti recomandam sa plasezi o noua comanda.

 

Statusuri afisate exclusiv langa numarul coletului:

  • Expediat – Produsele comandate au fost ambalate si expediate din depozit la adresa indicata de tine. In aceasta etapa, nu mai este posibila anularea expedierii.
  • Pregatit pentru ridicare – Coletul a fost livrat la magazinul SMYK ales de tine si asteapta sa fie ridicat.
  • Expirat – Perioada de 7 zile pentru ridicarea coletului din magazinul SMYK a expirat. Coletul va fi returnat catre depozit. In cazul in care comanda a fost platita in avans, in decurs de maximum 14 zile, banii vor fi returnati sub aceeasi forma in care a fost efectuata plata.
  • Ridicarea nu este posibila – Nu mai este posibila ridicarea coletului din magazinul ales de tine. Produsele din colet au fost anulate. Iti recomandam sa plasezi o noua comanda.
  • In proces de anulare – colet neridicat, se asteapta returnarea banilor.
  • Anulat – colet anulat sau neridicat, pentru care banii au fost returnati.