Livrare prin curier

 

Aici poti urmari comanda ta online!

 

Firmele de curierat cu care colaboram sunt:

 

  1. Verifica aspectul ambalajului exterior
    • Cutia nu trebuie sa aiba urme de lovituri, gauri sau alte semne de deteriorare. Trebuie sa fie sigilata si intacta. In cazul in care a fost folosita o banda adeziva pentru fixare, aceasta nu poate fi rupta sau taiata.
    • Daca totul este in regula, semneaza scrisoarea de transport sau furnizeaza codul PIN pentru ridicarea coletului,
    • Daca ai obiectii in ceea ce priveste ambalajul, refuza primirea coletului.
    • In cazul in care decizi sa ridici comanda cu ambalajul deteriorat, semnand scrisoarea de transport, asigura-te ca adaugi adnotatia „Primesc desi am obiectii”. Nu lasa curierul sa plece inainte.
  2. Daca ai obiectii
    • In cazul in care ai obiectii in ceea ce priveste starea produselor comandate sau comanda nu este conforma cu documentul de achizitie, solicita curierului sa intocmeasca un protocol de daune. Asigura-te ca ai completat toate campurile formularului. Bifeaza deteriorarea ambalajului exterior, daca este cazul. Acestea sunt informatii importante pentru ca transportatorul sa ofere un raspuns pozitiv la reclamatie. Inainte de a semna, verifica daca descrierea este conforma cu starea actuala. In campul „observatii”, poti adauga toate obiectiile, inclusiv cele referitoare la informatiile introduse de curier in protocol, daca de exemplu nu esti de acord cu ceea ce a introdus in protocolul de daune.
    • Solicita un exemplar al protocolului completat.
  3. Curierul nu doreste sa astepte
    • In cazul in care curierul nu doreste sa astepte, informeaza-l ca va trebui sa vina din nou pentru a intocmi un protocol de daune. Informeaza, de asemenea, vanzatorul despre situatie.