Reclamatii

 

Ai dreptul sa reclami produsul defect. Poti beneficia fie de garantia comerciala a producatorului (daca a fost acordata si perioada de garantie nu a expirat), fie de garantia legala de conformitate (daca produsul prezinta un defect). In cazul in care doresti sa returnezi produsul - sa te retragi din contract, consulta informatiile disponibile aici.

 

Formularul de reclamatie poate fi descarcat de aici: DESCARCA FORMULARUL DE RECLAMATIE

 

Garantia comerciala a producatorului

Conditiile detaliate de acordare a garantiei comerciale sunt specificate in documentul de garantie emis de catre garant. In cazul in care alegi aceasta metoda de reclamatie, tine cont de faptul ca garantul este cel care analizeaza reclamatia, nu magazinul online smyk.ro.
Majoritatea produselor au garantii acordate direct de catre punctele de service autorizate ale producatorilor (garantilor). Adresele exacte ale punctelor de service pot fi gasite pe documentele de garantie, in instructiunile atasate produselor sau pe paginile de internet ale producatorilor.

Nu ai timp de pierdut? Depune reclamatia direct la punctul de service autorizat al respectivului producator. Procesul de reclamatie este unul foarte rapid, care permite repararea echipamentului in cel mai scurt timp posibil.

 

Doresti sa contactam garantul in numele tau?
Trimite-ne noua produsul impreuna cu formularul de reclamatie, urmand instructiunile de mai jos din sectiunea „Unde se depune reclamatia?”. Procesul de reclamatie va fi prelungit atat cat este necesar pentru a preda produsul service-ului si a-l recupera dupa analizarea reclamatiei.

 

Garantia legala de conformitate

Poti reclama produsul in baza garantiei legale de conformitate daca, in termen de 2 ani de la data primirii produsului, ai constatat ca este deteriorat, incomplet, defect sau nu coincide cu descrierea. Vom accepta si vom analiza reclamatia in termen de 15 zile de la momentul depunerii. In acest scop avem nevoie de produsul pe care il reclami, formularul de reclamatie completat si, in cazul achizitiei din magazinele fizice Smyk, bonul, iar in cazul achizitiei de pe smyk.ro factura, numarul comenzii sau numarul expedierii.

 

Unde se depune reclamatia?

Produsul reclamat poate fi adus in orice Magazin Smyk sau trimis impreuna cu formularul de reclamatie direct catre Departamentul nostru de Reclamatii si Retururi (la adresa de mai jos):

SMYK - Departamentul de Reclamatii si Retururi
Bd. Timisoara nr. 26z, Cladirea Anchor Plaza,
Etaj 8, Cod locatie 8B, Sector 6, CP 061331 Bucuresti
031 40 50 900
Program luni - vineri de la 10 la 18

cu adnotatia "Reclamatie".

 

Analizarea reclamatiei

Pentru fiecare reclamatie analizata pozitiv - in functie de alegerea ta, vom inlocui produsul cu un altul fara defecte, iti vom restitui banii, vom repara defectul sau vom reduce pretul, cu exceptia cazului in care repararea sau inlocuirea cu un produs nou nu este posibila sau necesita costuri suplimentare ( de exemplu, daca stocul de produse va fi epuizat). In acest caz, ai dreptul sa soliciti o reducere adecvata a pretului sau sa te retragi din contract.