FAQ

 

  1. Adresa de livrare: Vreau sa schimb adresa de livrare pentru comanda mea, cum pot face acest lucru?

    Dupa plasarea comenzii pe pagina de internet www.smyk.ro, pentru scurt timp exista posibilitatea de a schimba adresa de livrare (pentru Click & Collect - alegerea unui alt magazin, in cazul livrarii prin curier - schimbarea adresei de livrare, in cazul pachetomatelor easybox - schimbarea locatiei de livrare).
    Totodata, nu exista posibilitatea de a modifica metodele de livrare si de plata.
    Poti modifica chiar tu adresa de livrare:
    - prin logarea in contul smyk.ro > Contul tau > Comenzile tale > Vezi detalii sau
    - prin urmarirea comenzii pe Detalii comanda.
    In cazul in care comanda nu va fi platita sau ridicata la timp, aceasta va fi anulata automat si returnata catre depozit.

  2. Anularea comenzii: Vreau sa anulez intreaga comanda sau un produs din comanda.

    Din momentul plasarii comenzii, ai la dispozitie un timp scurt pentru a anula comanda dupa logarea in contul smyk.ro > Contul tau > Comenzile tale > Detalii comanda.
    Daca optiunea de anulare a comenzii nu este disponibila, inseamna ca aceasta nu mai poate fi anulata si va fi expediata.
    Comanda ta a fost deja expediata? Daca vrei sa renunti la ea, refuza primirea coletului. Comanda va fi returnata catre depozit.
    Comanda ta a fost platita? Banii vor fi returnati automat in termen de 14 zile de la data primirii coletului in depozit.

  3. Modificarea comenzii: Am comandat gresit produsul (marimea, culoarea) sau cantitatea. Pot sa modific comanda?

    Dupa plasarea comenzii, parametrii produselor comandate nu mai pot fi modificati.
    Ai primit produsele gresite? Ai dreptul de a le returna in termen de 14 zile (Smyk permite returul in 30 de zile) de la data primirii comenzii.

    Formularul de retur este disponibil aici: Formular de retur

  4. Modificarea comenzii: Doresc sa adaug un produs la comanda. Pot face acest lucru?

    Nu este posibila adaugarea unui produs la comanda deja plasata. In schimb, poti plasa o alta comanda.

  5. Plata PayU: Comanda nu a fost achitata la prima incercare. Pot repeta plata?

    Da, pentru comenzile al caror numar incepe cu cifra 5 (plasate pe pagina de internet smyk.ro), in curs de 10 zile de la plasarea comenzii poti repeta plata intr-unul din urmatoarele moduri:
    - (achizitionare in calitate de client inregistrat, dupa logarea in contul smyk.ro): Contul tau > Comenzile tale > Vezi detalii > butonul "Plateste";
    - (achizitionare in calitate de client neinregistrat): Urmarire comanda > butonul "Plateste";
    - prin contactarea Serviciului de Relatii cu Clientii: dupa furnizarea numarului de comanda, va fi trimis un e-mail (la adresa indicata in comanda) cu un link de plata;
    - indiferent de cele de mai sus, la adresa de e-mail indicata in comanda, vor fi trimise mementouri in vederea efectuarii platii cu link-ul aferent acesteia.
    In cazul in care comanda nu va fi platita la timp, aceasta va fi anulata automat. Nu este necesar sa o anulezi.