Schimbul si returul produselor achizitionate in magazinul online smyk.ro

 

IMPORTANT: Informatiile complete sunt disponibile in Termenii si Conditiile magazinului online smyk.ro: www.smyk.ro/termeni-si-conditii

 

Care este termenul in care se poate returna un produs?

Sunt acceptate pentru retur produsele achizitionate online, in termen de 30 zile de la livrarea lor catre client. Exceptie fac urmatoarele tipuri de produse, al caror termen de retur este de 14 zile: scaune auto pentru copii si/sau bebelusi si monitoarelor de respiratie din motive de siguranta; produsele cosmetice, scutecele si lenjeria intima din motive de igiena. Atentie, in cazul produselor achizitionate la promotie, te rugam sa iei la cunostinta regulamentul promotiei. Produsele receptionate de noi dupa termenele mentionate mai sus nu vor putea face obiectul procedurilor de retur.

 

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul pentru a putea fi returnat?

Produsele vor fi acceptate pentru retur daca:
  • sunt trimise in conditia lor originala si nu prezinta deteriorari datorate purtarii sau utilizarii;
  • sunt insotite de ambalajul original si toate etichetele au ramas atasate de produs;
  • sunt insotite de formularul de retur completat cu MAJUSCULE.

Formularul de retragere din contract poate fi descarcat de aici: DESCARCA FORMULARUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

 

Cum poate fi returnat un produs achizitionat online pe www.smyk.ro?

  1. Produsul returnat poate fi predat personal in orice Magazin Smyk din Romania;
  2. Produsul returnat poate fi trimis catre Departamentul de Reclamatii si Retururi impreuna cu formularul de retur completat cu majuscule. Dupa ce ai ambalat produsul in mod corespunzator si ai introdus in interior formularul de retur completat cu majuscule, te rugam sa contactezi un curier, la alegerea ta, si sa trimiti coletul catre Departamentul nostru de Reclamatii si Retururi. Vei suporta costul de expediere a produsului returnat.

SMYK - Departamentul de Reclamatii si Retururi Bd. Timisoara nr. 26z, Cladirea Anchor Plaza,
Etaj 8, Cod locatie 8B, Sector 6, CP 061331 Bucuresti

cu adnotatia "Retragere din contract".

Te rugam sa ambalezi si sa securizezi corespunzator produsul returnat, pentru a nu se deteriora in timpul transportului.

Important: magazinul online smyk.ro nu accepta colete cu plata ramburs.

 

Cand si cum se va face rambursarea?

In cazul solicitarilor de retur si rambursare, iti vom rambursa suma platita pentru produs in termen de cel mult 14 zile de la data la care am fost informati despre acest fapt. Suma va fi rambursata folosind aceeasi metoda de plata pe care ai utilizat-o in tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care esti de acord in mod explicit cu o alta solutie. Daca ai platit comanda la livrare, te rugam sa furnizezi numarul contului bancar in care doresti returnarea banilor.
Pentru mai multe informatii poti accesa sectiunea Termeni si conditii disponibila aici, sau ne poti contacta la numarul de telefon 031/4260914, sau prin e-mail la contact@smyk.ro

 

DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT NU SE APLICA IN CAZUL CONTRACTULUI:
  • de furnizare de servicii, in cazul in care magazinul online smyk.ro a furnizat integral serviciul cu consimtamantul expres al Consumatorului, care a fost informat inainte de inceperea prestarii de servicii ca va pierde dreptul de a se retrage din contract dupa ce magazinul online smyk.ro a furnizat serviciul;
  • in care obiectul serviciului este un articol livrat intr-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat dupa desfacerea ambalajului din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, daca ambalajul a fost desfacut dupa livrare;
  • in care obiectul serviciului consta din inregistrari sonore sau vizuale sau programe de calculator livrate intr-un ambalaj sigilat, daca ambalajul a fost desfacut dupa livrare,
  • de furnizare a ziarelor, periodicelor si revistelor, cu exceptia contractelor de abonament;
  • de furnizare de continut digital, care nu este inregistrat pe un suport fizic, daca prestarea serviciului a inceput cu acordul expres al Consumatorului (bifarea checkbox-ului corespunzator in momentul plasarii comenzii) inainte de expirarea perioadei de retragere din contract si dupa informarea acestuia de catre magazinul online smyk.ro (informatie regasita in regulament, in aceasta rubrica, precum si in momentul plasarii comenzii) despre pierderea dreptului de retragere din contract.